Pagina's

maandag 19 februari 2018

Midi Tote Set Vintage Apple

Ik heb dit keer nog maar weer eens een Midi tote gemaakt. Deze tote is een leuke middelmaat. Een tijdje geleden heeft mijn buurvrouw deze Vintage Apple quiltstof voor mij meegenomen als souvenir van haar Amerika tripje. Hoe lief ik de stof ook vond ik kwam er maar niet aan toe om er iets leuks mee te maken, tot een paar weken geleden en heb ik er maar gelijk een heel set van gemaakt.
Zoals ik al vertelde is dit een leuke middelmaat tote met maar een handvat hier door is het eigenlijk een soort mandje, door de stoere haken en ogen aan het handvat kan deze ook liggen en is de bovenkant van de tote vrij toegankelijk en kun je handig bij je spulletjes. En door de zakken aan de buitenkant kunnen al je materialen en gereedschapjes ook in deze tote makkelijk meegenomen worden naar een crop of workshop.
Deze kleine Organiser bags zijn eigenlijk mijn lievelingen. Dit is zo een lekker maatje om aardig wat materiaal in op te bergen en maakt het van je werkruimte ook nog eens een leuke en gezellige opgeruimde plek. Aan ieder zakje heb ik een lipje gemaakt en kleine bedeltjes aan gehangen wat het geheel een klein extraatje geeft.
Om het set compleet te maken heb ik er ook een kleine etui bij gemaakt. Ik vind het model gewoon heel erg leuk en is het erg handig om bijvoorbeeld je fijnschrijfers in bij elkaar te houden.
Creatieve Groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten