Pagina's

donderdag 9 november 2017

Roze House-Mouse schoudertas

Ik heb jullie die leuke House-mouse tote laten zien en ik weet uit ervaring dat het soms handig is als je net iets meer opbergruimte hebt voor bijvoorbeeld een snijmat of een trimmer, als je naar een workshop of vriendin gaat. Omdat Anita veel workshops geeft en vaak demonstreert dacht ik dat zij zeker die extra opbergruimte kan gebruiken. Daarom heb ik voor haar deze handige schoudertas gemaakt waar ik aan de voor- en achterkant weer leuke panelen heb verwerkt in een zak. Om van het set een geheel te maken heb ik de bovenkant van de tas gelijk gehouden aan die van de Large tote.
Tijdens een van de leuke chats met Anita lied ze mij zien dat ze bezig was met het inkleuren van een House-Mouse stempel voor op een kaart, het was haar favoriet vertelde ze mij. Je zult mijn keuze voor de achterkant van de tas begrijpen als ik je vertel dat deze afbeelding de stempel was die Anita aan het inkleuren was, het kon niet anders dan dat dit paneel in de tas verwerkt werd.
Zoals het hoort ook aan deze tote een leuke hanger met bedels van heerlijke appeltjes die de muisjes aan het verzamelen zijn, deze heb ik verwerkt met roze kralen aan leren koorden.
Aan de schoudertas heb ik een leuke label gehangen waar natuurlijk ook het appeltje weer op terug komt.
Creatieve groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten